Başkan Geldi'den Anneler Günü Mesajı 12 Mayıs 2026, 10:46
Lalapaşa Belediye Başkanı Zafer Sezgin Geldi, Anneler Günü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Geldi mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Annelerimiz, hayatımızın her anında sevgilerini, fedakârlıklarını ve emeklerini hiçbir karşılık beklemeden sunan en kıymetli varlıklarımızdır. Onların duaları, bizleri ayakta tutan en büyük güçtür.
Bu duygu ve düşüncelerle; başta şehit annelerimiz olmak üzere, evlatları için her türlü zorluğa göğüs geren, sevgileriyle dünyamızı aydınlatan tüm annelerimizin Anneler Günü'nü en içten dileklerimle kutluyorum. Sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice yıllar diliyorum."
DIĞER HABERLER
-
2026 Yılı Emlak Vergisi, Çevre Temizlik Vergisi Ve İlan Reklam Vergisi 1. Taksit Son Ödeme Tarihi 1 Haziran 2026
12 Mayıs 2026, 15:21 -
Lalapaşa'da 19 Mayıs Kapsamında Futbol Turnuvası Başladı
12 Mayıs 2026, 15:02 -
Lalapaşa Belediyesi Futbol Turnuvası Başladı
12 Mayıs 2026, 14:58 -
Başkan Geldi, Çağla Ve Deniz Çiftinin Nikahını Kıydı, Düğünlerine Katıldı
12 Mayıs 2026, 11:27 -
Başkan Geldi, İlçemizin En Yaşlı Annelerin Anneler Günü'nde Ziyaret Etti
12 Mayıs 2026, 11:14 -
İski Kombine Aracı İle Lalapaşa'da Kapsamlı Temizlik Çalışmaları Gerçekleştirildi
12 Mayıs 2026, 10:50 -
Başkan Geldi'den Anneler Günü Mesajı
12 Mayıs 2026, 10:46 -
Başkan Geldi, Selen Ve Doğukan Çiftinin Nişan Törenine Katılarak Yüzüklerini Kesti
12 Mayıs 2026, 10:39 -
Başkan Geldi, Göksu Ve Emir Topkur'un Düğününe Katıldı
12 Mayıs 2026, 10:23 -
Umut Traktör, Edirne Sanayisinde Hizmete Açıldı
12 Mayıs 2026, 10:03

